Blog

Csongrád - Harmadik nap - 2015.04.22.

2015.06.29 08:29

Reggel az iskolától indultunk Szarvasra az arborétumba. Ott az előző esti feladatott kellett megoldani néhány ritka nővényt kellett megkeresni, felismerni. Megnéztük Mini Magyarországot ahol sok szép dolgot láthatunk, nézhetünk meg.

Délután hajóval elmentünk megnézni a Történelmi Magyarország középpontját. Hajós kapitány sok érdekes történetet mesélt humoros vicces megszólalásaival a kirándulást még jobbá tette. Megengedte, hogy kipróbálhassuk milyen vezetni egy hajót.

Este a szakmákhoz szakmához közel álló játékos feladatokat oldottunk meg külön csoportokban. Nagyon érdekes humoros volt.

Teljes cikk

Csongrád - Második nap - 2015.04.21.

2015.06.29 08:18

Reggeli után iskolánál találkoztunk. Onnan közösen kimentünk a tanműhelyhez ahol talpas derékszöget készítettünk. Megmutattuk nekik a műhelyeket, gépeket, munkagépeket. Ezután a két csoport megkapta a munkaanyagot és igyekeztünk a legjobb képességeink szerint megcsinálni a munkát. Nagyon jól sikerült elkészíteni együtt.

Délután elsétáltunk a Serház-Zugi Holt Tiszához és vízmintát vetünk és elemeztük. Ezután megnéztük az Óváros Múzeumát és látványosságait majd lesétáltunk a Kőrös-torokhoz.

Este a másnapi Arborétumi látogatás még tartalmasabb érdekesebb legyen ezért előadást figyelhetünk meg a pepikertről és az ott található nővény ritkaságokról.

Teljes cikk

Csongrád - Első nap - 2015.04.20.

2015.06.29 08:14

Este fogadtuk az erdélyi diákokat. Bemutattuk az Iskolát. Vacsora után beszélgetünk és bemutattuk a várost.

Teljes cikk

Csongrád - Határtalanul előkészítő óra - 2015-04-14.

2015.06.29 08:11

Erdély kultúráját, népességét és magyarlakta területeinek elrendezését néztük meg először. Ezután olyan területeket néztünk meg, ahova a kinti látogatás során el fogunk menni. Nagyon sok érdekességet megnéztünk. Már nagyon várjuk, hogy élőben is láthassuk.

Teljes cikk

Csongrád - Fakultatív előkészítő óra - 2015-03-26.

2015.06.29 08:04

A történelem tanár Úr által elkészített diákat néztük meg Erdélyről, az első világháborúról és Trianoni béke következményeiről. Láthattuk, hogy mekkora területet csatoltak el Magyarországtól. Ezután kitöltöttünk egy tesztlapot ezzel kapcsolatban